<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d752450315007354897\x26blogName\x3dHer+Story+%26+Tales\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://jess-sweetsweetmemories.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jess-sweetsweetmemories.blogspot.com/\x26vt\x3d-4687857373692906779', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
.Thursday, January 8, 2009 ' 11:50 PM Y
haPpie 2009..
it's a new yr so i have to blog xp
jux came back from cg appreciation chalet..
the chalet was a great sucess n
ashley is now in army le.. jia you ash!!

YES!!i have bought my ice cream phone =)
happie.. it's really a great n nice phone..

signing off.. veri lazy to blog le.. haha xD

loved





.Wednesday, September 10, 2008 ' 9:42 AM Y
oh yes!!!counting down to another 4 more days to end of work..!! workis really tiring and i dun realli like tt job...jux can't wait for sunday than i can go service and after work can go out awhile with jia, germaine and yi long =).. iam starting to miss soooo much things..ESP church & my cell grp... have been miss ing cg meetings and bible study..

and yes.. i was deciding whether of not to take gu zheng grade 6 today.. i's jux scared as this whole year i haven really been touching it...further more exam is like in 2 mthns time... i think i will have to practise it everyday after work...

well i got lots of things to buy.. still deciding i should buy l0ng champ bag? or Gucci... hahaha
SUNDAY... pls come fast fast... i wan to be free and to get $$$$ for SHOPPING!!!!! heehee..

i miss my princecessy phone. it's been spoilt and i haven bring it for it's checkup...

loved





.Tuesday, August 26, 2008 ' 10:19 AM Y
YES!!! At last i have the time to post..time realli flies.. sems one of yr 2 just flew past.. it's holiday now but soon i will be starting work with my 2 buddies...jux looking forward to working..hehe den got $$$ to shop shop...

28 augt-14 sept -working
15 sep-12oct-dip plus(well only in afternoon & only a few days)

well tot i could not continue with my dip plus but miraculoursly i scored a B so i will have to continue with the 3rd module... hopefully i will mange to finish all 4 module den when i graduate i have one more extra cert.. =)

finally had time to go shopping on sun with my 2 best church frenx.. was a fruitful shopping though..i bought a demin skinnies, hurs top and a curler to curl my hair...

i wan more shopping...!!

just put in a hello kitty background.. my hello kitty craze is back again.. lol..XD

loved





.Wednesday, June 18, 2008 ' 9:39 AM Y
It's been so long since i blog..
It's been a few days after SOZO camp..
But everything seems like it's yesteday..
SOZO was realli fun.. i realli enjoy the 3 full days with my cg..
we felt soo close with each other during the the camp...
there's realli Unity n Love btw us..
I REALLY LOVE U GUYS!! E458!!

Next thing in the camp is the drama team..
Realli thank God for the chance to work with this grp of ppl..
I really enjoy the time we had together..
the late nite practices and reherseal..
We have made the drama a success..
Also thank God for the friendshipo that was built btw us...

I had really encounter alot of things after SOZO..
A lot of vision n thought have been coming to mi..

Tuesday meeting with the leaders was realli good..
the word was realli in season..
It's really depends on what ground we r fell upon..
I realli wan to lead my ppl to a better place and adding values to them!!
" success is not a success without a successor!!'


I have been sleping alot for the past few day..
feel so unfruitful.. wasting my time sleeping...
JESSICA pls use ur time wisely n do sumthing more fruitful!!

loved





.Sunday, April 20, 2008 ' 10:40 AM Y
Haven been bloging since i came back form China...
School jux started and its like one week has jux passed like tt..
the whole month had been a busy month for mi..
jux went came back from china i hav my F.O.C camp...
At the same time also had diploma plus...
i realli think that 24 hrs a day is NOT enough...

Year 2 is realli soo different from yr one..
soo much more busy and more quizes..
jux reali hope that i will maintain my GPA
and to juggle with my dip plus!!

i miss my gal frenx =(

loved





.Wednesday, March 5, 2008 ' 6:54 PM Y
Hahaha...trying to be lame...
I am NOW In Terminal 3..LOL
Flight delay again...
-_-!!!

bye...=)

loved





. ' 5:01 PM Y
helo.. haha i am actualli at airport now... was supposed to board the flight at 8.10 am... but the flight was delay to 1 plus... i am sooo bored at the airport now... was at airport since 5am... tt's sooo lol... hahaah..

Starting to miss home, n my bear.... =p

loved







THE PRINCESS;Y

Jessica Charlene Lou
19 yrs old
2nd Jan'90
Ngee Ann Poly


SHE WANTSY


♥Digital cam
♥Hello Kitty guitar
GuCCi Bag =X
♥More clothes & dresses
tt brown C&K heels
pink hp
New bible
♥a pink DS
Maintain my GPA
♥learn how to play guitar/keyboard
white/black headband from accessories
♥agnes b bag
♥pass my advance theory
♥Hula and co dress
♥red harvanas slipper
♥pink zen stone
hUrs Bag
♥lomograph cam
smoky effect eyeshadow platte

♥BIBLE SCHOOL 2010♥

SCREAM;TALKY




LINKS;Y

Germaine♥
Rui Ning(=
Jia Jia♥

Veronica♥

Isabel♥
HuI ZheN♥
olivia♥
Candice♥
Kwei Kee♥
Jon Lim (=
H0we(=
James Ah pa =P

E458♥♥

HISTORYY


November 2006


December 2006


January 2007


February 2007


March 2007


April 2007


June 2007


July 2007


August 2007


September 2007


October 2007


November 2007


December 2007


January 2008


February 2008


March 2008


April 2008


June 2008


August 2008


September 2008


January 2009


Taylor Swift Lyrics

CLAPSY

designer & editer of codes;
base codes;
image hosting;
fonts;
all thanks to simple LOVE; {candidd- (: